-
Kaufland přichází s konceptem chytré domácnosti, ve spotu zní Parov Stelar
Obchodní řetězec Kaufland přichází s novým komunikačním konceptem chytré domácnosti, kterou reprezentuje šestičlenná rodina Chytrých. Každý z jejích členů čelí různým situacím. Někdo si poradí sám, jiný využije moderní technologie, ale společným jmenovatelem
-
Jak jsme natáčeli „Příběhy lůna“ společnosti Bodyform: krev, chloupky na bradavkách, květiny a příšery
„Je skvělé, že jsme se dostali do fáze, kdy oslavujeme menstruaci a vulvu, ale pravdou je, že být ženou – nebo člověkem, který má menstruaci – je někdy pěkně na
-
V Cannes bodovala kampaň 13 minut, získala stříbro
Právě celovečerní dokument 13 minut byl pilířem kampaně. Název odkazuje na průměrný čas, který řidič ušetří na cestě z Prahy do Brna, pokud překračuje povolenou rychlost o 20 kilometrů za hodinu. Záměrem
-
Beautiful Life
V působivém propagačním filmu hudebníka Michaela Kiwanuky se nám před očima promítá "krásný život".
-
Odvážný spot: Penny bojuje se strachem, hněvem a trhlinami ve společnosti
Silnými emocemi nabitá kampaň německého obchodního řetězce a agentury Serviceplan chce zahladit konflikty ve společnosti. Míří pro další Grand Prix z Cannes?
-
V Cannes bodovala kampaň 13 minut, získala stříbro
Právě celovečerní dokument 13 minut byl pilířem kampaně. Název odkazuje na průměrný čas, který řidič ušetří na cestě z Prahy do Brna, pokud překračuje povolenou rychlost o 20 kilometrů za hodinu. Záměrem bylo poukázat na absurdní nevyváženost zisku a rizika této časové
-
Jak jsme natáčeli „Příběhy lůna“ společnosti Bodyform: krev, chloupky na bradavkách, květiny a příšery
„Je skvělé, že jsme se dostali do fáze, kdy oslavujeme menstruaci a vulvu, ale pravdou je, že být ženou – nebo člověkem, který má menstruaci – je někdy pěkně na hovno.“ říká Lossgott.